
Saveti za izgubljeni ili oštećeni prtljag
Dragi putnici!
Želimo da vam damo nekoliko korisnih saveta u situacijama izgubljenog ili oštećenog prtljaga:
1. Slikajte svoj kofer
Ukoliko Vam je kofer oštećen, odmah ga slikajte.

2. Podnesite zahtev za odštetu i žalbu pre nego što napustite aerodrom
Kompanije daju rok od samo 24 h da prijavite oštećenja. Obratite se direkno kancelariji
na aerodromu koja je zadužena za prtljag. Dobićete broj pod kojim je zavedena vaša žalba.
3. Podnesite žalbu i putem interneta
Kontakt e-mailove za žalbe možete pronaći na sajtu avio kompanije ili vam u tome može pomoći agent kod koga ste kupili avio kartu.
Potrebni su vam skenirani računi svega što ste kupili u medjuvremenu.
4. Rok trajanja procesa
Morate sačekati zakonski rok koji je potreban za isplatu vaše odštete.
Ukoliko je jednostavniji slučaj u pitanju, avio kompanija u kartkom roku može napraviti
nagodbu. Kod komplikovanijih slučajeva, morate imati više strpljenja.
5. Odbijanje zahteva
Ukoliko se dogodi da je vaš zahtev odbijen, a ipak ste oštećeni od strane avio kompanije, možete ih tužiti sudu i to bez plaćanja advokata.